MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 16 Disember 2016

Macam-Macam Adli ni

Semakin dia membesar macam-macam benda yang dia buat yang buat kita marah, geram dan akdang-kadang tergelak sendiri. Adli. Dah besar sangat dah kamu. Tahun depan nak sekolah dah... Umie rindu kamu masa baby. Cium wangi je. Sekarang dah masyam. Hahaha.






3 ulasan:

  1. Amboi...pandai dia cari makan ya... :)

    BalasPadam
  2. Besar mana pun selagi belum ada adik belum jadi abang lagi kan Adli kan..
    Tapi itu masih berbotol dah nak sekolah macam mana tu sayang?

    ps: tapi anak-anak kakak semua pun susu dlm botol sampai besar tau Lea. Kakak bagi aje sampai dia malu nanti berhenti sendiri.

    BalasPadam
  3. amboi bam-bam dia tu. umur berapa ni masih minum botol dik. comellah

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.