MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 21 Disember 2016

Bila Adli ke salon...

Hahaha. Salonlah sangat Adli ye.

Assalammualaikum semua.

Adli adalah pelanggan tetap kat kedai abang ni. Dan abang ni jugalah tukang rambut kegemaran Adli. Sangup tunggu turn tu. Tak nak orang lain gunting rambut dia. Siap cakap masa abang tu gunting rambut orang lain kenapa banyak sangat rambut orang tu kena gunting abah..Bila lagi Adli nak potong rambut ni. Yang tukang gunting dan yang digunting senyum lebar je. Nak gelak kang tersalah gunting pulak.

Yang paling best lepas gunting, bayar lima ringgit siap cakap nanti kita jumpa lagi ye. Siap salam cium tangan. Punyalah dia suka ngan abang tukang gunting rambut tu.






3 ulasan:

  1. Boleh tahan juga Adli ni.
    Pandai pilih mana yg sesuai utk dia.
    Macam artis kita juga Lea pilih baju pun ikut yg dah serasi baru selesa.

    BalasPadam
  2. heheheheh good boy adli tak nngis kene poptong rambut...

    BalasPadam
  3. comel tgk adli gelak tu...geram je tengok...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.