MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 1 Ogos 2017

Lawatan Pertama Adli bersama rombongan sekolah tadika

Assalammualaikum semua.

Berkurun lama dah lea tak menulis di blog kesayangan lea ni. Nak berhenti terus sayang sebab semua benda ada di dalam blog ni sejak tahun 2009. Banyak kenangan suka dan duka ada dalam ni.

Ok..Lawatan Adli ni dah lama dah. 22 April 2017. Lebih kurang 3 bulan lepas. Lama kan. Tapi lea nak masukkan juga sebab inilah kenangan yang insyaallah suatu hari nanti Adli boleh baca dan gelak sendiri melihat dirinya yang sangat gebu gebas dikala usia baru hendak memasuki 5 tahun. 

Masa hantar Adli tiba2 air mata mengalir keluar. Hahaha. Terasa sangat dia dah besar. Sentimental sangat umie ni kan. Sapa yang tahu apa yang lea dan suami lalui akan paham perasaan sebenar yang dirasa.  

Oklah.kita layan gambar ye.


Dia yang paling besar kat situ

Dia yang paling menonjol kat situ. Besar betul


Beratur nak naik bas


Beg Ironman tak tinggal

Duduk ngan pompuan

Nun di belakang sana

Ada je gaya tangan tu

Nampak tak Adli

Amboi..menjeling

Tengok apa tu Adli

Adli buat apa tu

Amboi..suka kamu ye

Pegang tangan sapa tu

Pandai kamu ambik port bergambar

Tengah tunggu bas

1 ulasan:

  1. ayoooo ni mama yg ambik gambo ke apa nih....
    mmg lama btl mama adli tak bt ntry, nsb la kt ig kite kwn, dpt la ilang rindu kt adli

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.