MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 30 September 2014

Bila Adli posing


Pandai dah Adli posing.
Pantang tengok umminya pegang telefon mulalah dia melentuk liuk kan badannya.
Siap senyum terkidum kidum kata orang sarawak.

Nengok gambar dia ni mulah terasa rindu.Rasa tak sabar nak balik petang ni. Sekarang dah pandai bercerita dah. Muka serius benar bila bercerita. Buat-buat paham jelah.

Adli ni jenis manja sangat-sangat dengan abahnya. Dengan ummi bila dekat rumah senyap je. Ummi masak dekat dapur dia mainlah sorang-sorang kat luar. Bila dia nak makan, nak susu , nak minum barulah dia jenguk dapur yang telah dihadang dengan pagar. Bila dengan abah muulalah meragam.Macam-macam dibuatnya.

”mimi...mimi...thusu....”

Hahaha. Adli panggil lea mimi bukan ummi.susu jadi thusu.

Bila dengar dia sebut thusu tu nak tergelak je rasa. Tapi lea tahan.

Apa lagi perkataan yang dia dha reti sebut ye....

Makan – mamam
Minum-num aisssssss
Panas-anas
Azan-adan
Lori-Lowi
Kapal Terbang-Bang
Abah
Ummi-mimi
Tidur-Do

Tapi lea tak ikutlah pelat dia tu. Kang pelat teruk Adli nanti. Sebut je perkataan penuh kat dia dengan jelas dan terang.

Oklah.Nanti update pasal Adli lagi.

Tak lama lagi nak 2 tahun dah. 7 Oktober ni. Nak hadiah dari achik2 pembaca blog ummi boleh. hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.